رویه های باز گرداندن کالا

در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

  •  همه ی کالاهای بازگشتی در شرایط اولیه،همراه جعبه ی محصول ارائه شود .
  • جعبه اصلی کالا و اقلام همراه آن در شرایط اولیه تحویل داده شده و بدون آسیب دیدگی و پارگی باشد و نوشته یا برچسب اضافی روی آن نباشد .
  • همه محصولات حساسیت محور و محصولاتی که حساسیت بهداشتی دارند (مانند لوازم آرایشی بهداشتی،خوراکی ها و لباس زیر)در صورت باز شدن پلمپ کالا امکان بازگشت ندارند.
  • کالاهی نیازمند نصب (مانند یخچال،کولر و ...) توسط نمایندگی مجاز ،نصب و راه اندازی شود در غیر اینصورت از شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش خارج میشوند.
  • در صورت استفاده از کد تخفیف در زمان خرید ،از منظر قانونی کد تخفیف مورد نظر مجددا قابل استفاده نخواهد بود و در صورت بازگشت کالا ، تنها اصل پول پرداختی برای کالا بازگردانده خواهد شد .
  • کفش و پوشاک در وضعیت اولیه و نو باشند.هیچگونه آثار استفاده (مانند لکه،رنگ پریدگی یا بوی عطر وبدن وجود نداشته باشند و تگ برند،دکمه و سایر ملحات جدا نشده باشد.
  • مرجوع کردن گوشی موبایل با دلیل (از خرید خود منصرف شدم ،دلایل سلیقه ای) تنها پیش از ثبت تلفن همراه در سامانه همتا (رجیسترکردن) امکان پذیر است .

کالا را چطور ارسال کنید؟

  • لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
    از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش چرچی جداً، خودداری کنید.
    برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
    برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
    درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس Info@charchy.ir ایمیل کنید.
    اگر کالا دارای رمز عبور (Password)، آی دی، اپل آی دی (id)یا الگو (pattern) است، لازم است توسط مشتری برداشته شود، تا کارشناسان چرچی امکان تست آن را داشته باشند.
  • در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید .

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

  • اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش چرچی برسد، هزینه‌های ارسال به عهده چرچی است.
    برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، تصویری رسید را به آدرس Info@charchy.ir ارسال کنید.
    در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان چرچی، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است

بازخوردها